Zwroty i reklamacje

Bezproblemowe zwroty

 

Wybrany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Chcesz odstapić od umowy kupna?
Nie ma problemu! Dajemy Ci aż 14 dni na bezproblemowy zwrot zakupionego u nas towaru.

Zwrotu możesz dokonać odsyłając do nas niechciany produkt wraz z wypełnionym formularzem "Odstąpienia od umowy" na adres:

Pacsafe Polska
"Zwroty"
Franciszka Plocka 7
94-106 Łódź

lub korzystając z usługi "Szybkie zwroty" świadczonej przez InPost - szczegóły

 

W celu sprawnego rozpatrzenia zwrotu, przesyłka powinna zawierać:

 

Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona tak, aby produkt nie uszkodził się w transporcie.

 

Reklamacje

 

Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem możesz złożyć reklamację.
W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat (na serię Coversafe X oraz kłódki) 5 lat (na pozostałe produkty) od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Pamiętaj, że gwarancji podlegają wady ukryte. Nie podlegają natomiast uszkodzenia powstałe w wyniku normalnego zużycia.

 

Reklamacji możesz dokonać odsyłając do nas wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:

Pacsafe Polska
"Dział reklamacji"
Franciszka Plocka 7
94-106 Łódź

lub korzystając z usługi "Szybkie zwroty" świadczonej przez InPost - szczegóły

 

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka powinna zawierać:

  • Reklamowany produkt
  • Wypełnione pismo reklamacyjne
  • Dowód zakupu lub dane osoby na którą było składane zamówienie



Najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
W celu zapewnienia najwyższej jakości usług korzystamy z informacji przechowywanych w przeglądarce internetowej. Zapoznaj się z polityką cookies.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel